X

معرفی انواع یخچال کوچک مجردی در ابعاد مختلف، لیست قیمت

09128464653 کارشناس فروش
یخچال کوچک مجردی

در این مقاله قصد داریم به بررسی یخچال کوچک مجردی یا در واقع یخچال کوچک هتلی بپردازیم که به دلیل ابعاد کوچک و استانداردی که دارد گزینه مناسبی برای مکان های مختلف از قبیل خوابگاه های دانشجویی، اتاق خواب ها، هتل ها، مسافرخانه ها و... محسوب شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

یخچال سازان
یخچال سازان

اگر برای خانه های مجردی و دانشجویی و یا اتاق خواب ها به دنبال یک یخچال ایستاده با ابعاد مناسب و کوچک هستید، پیشنهاد صنایع برودتی یخچالسازان به شما، یخچال کوچک مجردی می باشد که نسبت به سایر انواع یخچال صنعتی در ابعاد کوچکتری تولید شده و گزینه مناسبی برای تمامی مکان هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند، محسوب می شود.از یخچال کوچک رومیزی برای نگهداری از انواع نوشیدنی و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.یخچال کوچک رنگی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع تاج دار و بدون تاج طراحی و تولید می شوند.

یخچال کوچک هتلی

یخچال رومیزی کوچک که با نام تجاری یخچال هتلی شناخته می شود با ویژگی های منحصر به فردی طراحی و تولید می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.در ساخت یخچال ویترینی کوچک از بهترین برند های موتور موجود در بازار استفاده شده که از قدرت فوق العاده ای برخوردار است و در نتیجه شما هیچ نگرانی از بابت فاسد شدن مواد غذایی موجود در یخچال نخواهید داشت.

قیمت یخچال کوچک هتلی

عایق بندی به کار رفته در یخچال مینی بار درب شیشه ای از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد که از اتلاف انرژی و سرمای درون یخچال جلوگیری خواهد شد.شیشه های به کار رفته در یخچال مینی بار هتلی از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد که بین جداره های آن با گاز آرگون پر شده است.

بدنه مینی یخچال نوشیدنی طبق سفارش مشتری هم از نوع استیل استنلس ساخته می شود و هم از نوع گالوانیزه که هر دوی آن ها قابلیت نصب استیکر سفارشی را دارا می باشند و علاوه بر این هنگام برخورد با آب و رطوبت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.در داخل یخچال مینی هتلی، طبقات مقاوم و مستحکمی به کار رفته که تعداد آن ها با توجه به ابعاد دستگاه تغییر می کند و دارای قابلیت جا به جایی نیز می باشند.

قیمت یخچال کوچک رومیزی

از دیگر ویژگی های یخچال کوچک فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشغال کم ترین فضا
  • دارای چرخ و قابلیت جابجایی آسان
  • کم مصرف و بهینه
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • مناسب برای افراد مجرد و دفترکار

انواع یخچال کوچک مجردی

یخچال 3 فوت درب شیشه ای

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول

قیمت یخچال مینی بار هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
    جنس بدنه              گالوانیزه         
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

فروش یخچال هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت
       جنس بدنه       گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

قیمت یخچال های کوچک هتلی

مشخصات فنی یخچال 9 فوت
ابعاد

طول 55، عرض 55، ارتفاع 126

عایق بندی تزریق فوم
چرخ جهت جابجایی دارد
جنس بدنه گالوانیزه
نوع درب مگنتی

قیمت یخچال کوچک مجردی

مواردی از جمله ابعاد و اندازه، گنجایش و ظرفیت، تعداد طبقات، جنس بدنه، جنس شیشه، برند و نوع کارکرد یخچال تعیین کننده قیمت یخچال کوچک رومیزی هستند و به دلیل نوسانات موجود در بازار امکان ذکر قیمت دقیقی وجود ندارد.برای خرید بهترین یخچال کوچک ارزان کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید