X

فروش ویژه آبسردکن استیل برای مسجد و مدرسه (تک شیر تا شش شیر)

09128464653 کارشناس فروش
قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، آبسردکن استیل می باشد که به صورت تک شیر تا شش شیر با ویژگی های منحصر به فردی از جمله بدنه مستحکم استیل، موتور قوی سابکول، ظرفیت بالا، مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت و ... طراحی و تولید شده و در مکان های عمومی مختلف مانند مساجد، بانک ها، بیمارستان ها، هیئت، مدارس و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال سازان
یخچال سازان

آبسرد کن استیل که تحت عنوان آبسردکن عمومی نیز شناخته می شود، از جمله تجهیزات مهم و ضروری برای مکان های عمومی مختلف از قبیل بانک، بیمارستان، مساجد، هیئت، مدرسه و ادارات دولتی و ... محسوب شده و قادر است برای مدت طولانی آب را خنک نگه دارد. استفاده از آب سرد کن استیل در فصل های گرم سال و به خصوص در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد بسیار رایج است زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن آب آشامیدنی را خنک می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در ساخت آبسردکن استیل برای مسجد از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و شیرهای بسیار با کیفیت، استفاده شده که موجب افزایش طول عمر محصول شده و با استفاده طولانی مدت هیچ آسیبی به دستگاه وارد نخواهد شد.

آبسردکن مدارس با توجه به سفارش مشتری در مدل های مختلف (تک شیر تا شش شیر) توسط صنایع برودتی یخچالسازان، طراحی و تولید می شوند و شما می توانید بهترین مارک آبسردکن استیل را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا از این مجموعه خریداری کنید. ابعاد آبسردکن صنعتی نیز باتوجه به نیاز و سفارش مشتری قابل تغییر است. البته قبل از خرید آبسردکن استیل حتما باید به مواردی از قبیل موتور، کیفیت استیل و تعداد شیر های آن توجه داشته باشید.

ویژگی های آبسردکن مساجد

قیمت آب سرد کن

آبسردکن برای مسجد دارای بدنه ای از جنس استیل استنسل ساخته شده که استیل به کار رفته از نوع 304 طراحی شده است که هم ضد زنگ و پوسیدگی است و هم از تغییر طعم و کیفیت آب جلوگیری خواهد کرد و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، با استفاده طولانی مدت و مکرر دچار مشکل نمی شود. آبسردکن فلزی به شیر تخلیه استاندارد مجهز شده که به منظور خروجی آب می باشد. موتور به کار رفته در آبسردکن خیابانی از نوع دانفوس می باشد که جز بهترین برند های موجود در بازار بوده و بسیا کم مصرف و پر قدرت است. قدرت کمپرسور آبسرد کن باتوجه به میزان ظرفیت و تعداد شیرها محاسبه می شود. آبسرد کن استیل برای مسجد مصرف برق بسیار کمی داشته و تا حد قابل توجهی از اتلاف بیش از حد برق و انرژی جلوگیری خواهد شد. مصرف برق این نوع از آب سردکن ها از موتور برق تامین و برق مصرفی آن ها از نوع برق شهری (برق تک فاز) می باشد. علاوه بر این، آبسردکن های استیل دارای قابلیت اتصال به آب لوله کشی شهری بوده و به همین دلیل می توانند آب نوشیدنی مورد نیاز را به راحتی تأمین کنند.

از دیگر ویژگی های آبسردکن تمام استیل می توان به حک کردن متن، تصویر بر روی بدنه و  تاج دستگاه آبسردکن بزرگ اشاره کرد.

استفاده از آب سردکن استیل چه مزایایی دارد؟

با استفاده از انواع آبسردکن صنعتی می توان در هر زمان از شبانه روز به هر میزان از آب خنک و گوارا در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی داشت به همین دلیل این دستگاه ها از طرفداران زیادی برخوردارند. همچنین به دلیل امکان اتصال به آب شهری، بر اثر راکد ماندن آب در مخزن تغییر مزه ای به وجود نمی آید.

انواع آبسردکن استیل برای مساجد (برحسب تعداد شیر)

آبسردکن استیل تک شیر

قیمت آبسردکن عمومی

مشخصات فنی آب سرد کن استیل تک شیر
جنس بدنه استیل خالص نگیر که کاملاً غیر مغناطیس 
ضد زنگ 100%
مخزن دستگاه از جنس استیل 304
عایق  تزریق پلی یورتان
مصرف انرژی    A+
جوشکاری آرگون
جنس شاسی گالوانیزه گرم
کندانسور آلومینیومی

آبسردکن استیل دو شیر

قیمت آبسردکن مدارس

مشخصات فنی آب سرد کن استیل دو شیر
جنس بدنه استیل خالص نگیر که کاملاً غیر مغناطیس شده است
ضد زنگ 100%
مخزن دستگاه از جنس استیل 304
عایق  تزریق پلی یورتان
مصرف انرژی     A+
جوشکاری آرگون
جنس شاسی گالوانیزه گرم
کندانسور آلومینیومی

آبسردکن استیل سه شیر 

قیمت آبسردکن صنعتی

مشخصات فنی آب سرد کن استیل سه شیر
جنس بدنه  استیل استنلس 
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان 
کمپرسور قدرتمند سکاپ دانفوس
گنجایش 30 لیتر
قدرت کمپرسور      1.4
تابلو CNC
تعداد شیر  3 عدد

آبسردکن استیل چهار شیر

قیمت آبسردکن استیل دست دوم

مشخصات فنی آب سرد کن استیل چهار شیر
جنس بدنه                     تمام استیل
جنس شیر  تمام استیل 
نوع عایق تزریق فوم پلی یورتان 
تعداد شیر  چهار شیر
لیتراژ  38
قدرت کمپرسور    1.2

آبسردکن استیل پنج شیر

لیست قیمت آبسردکن استیل

مشخصات فنی آب سرد کن 5 شیر

جنس بدنه استیل نگیر
جنس مخزن استیل استنلس
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
قدرت موتور 3/4

آبسردکن استیل شش شیر

قیمت آبسردکن فلزی

مشخصات فنی آب سرد کن استیل شش شیر

جنس بدنه               تمام استیل
جنس شیر  تمام استیل 
نوع عایق تزریق فوم پلی یورتان 
تعداد شیر  شش شیر
لیتراژ  بنا به سفارش مشتری
قدرت کمپرسور 1/2

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

همانطور که می دانید آبسردکن ها دارای انواع گوناگونی در بازار می باشند و قیمت آن ها با توجه به نوع آن ها متغیر است.اما مهم ترین فاکتور تعیین کننده قیمت آبسردکن عمومی، تعداد شیر های به کار رفته در آن است که طبیعتا با افزایش تعداد شیر و حجم مخزن، قیمت نیز افزایش می یابد.

البته با توجه  به نوسانات بازار قیمت آبسردکن صنعتی در حال تغییر است و امکان ذکر قیمت دقیقی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانید با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید