معرفی بهترین مارک یخچال فریزر صندوقی خانگی بدون برفک

09128469362 کارشناس فروش
بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی

یکی دیگر از سری محصولات فریزر صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، فریزر صندوقی خانگی می باشد که از جمله کاربردی ترین تجهیزات و ملزومات منازل یا اماکن تجازی محسوب شده و بسیار پر فروش و پر طرفدار است.این یخچال صندوقی خانگی با توجه به کاربرد های مختلف در انواع مختلف تک درب و دو درب طراحی و تولید شده و قادر است حجم قابل توجهی از محصولات مختلف را در خود نگهداری کند و به این ترتیب از خراب یا فاسد شدن آن ها جلوگیری کند.

یخچال سازان
یخچال سازان

یکی از کوچکترین و کم حجم ترین انواع فریزر بستنی موجود در بازار، فریزر صندوقی کوچک خانگی می باشد که به آن فریزر صندوقی برای منزل نیز گفته می شود و به دلیل فضای قابل توجهی که دارد گزینه مناسبی برای خانواده های پر جمعیت محسوب می شوند تا بتوانند محصولاتی از قبیل انواع بستنی، مواد غذایی بسته بندی شده، گوشت، مرغ، سبزیجات و ... را نگهداری کنند.

اگر قصد خرید بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با لیستی از برند های معروف و معتبر آشنا شوید.

فریزر صندوقی خانگی

یخچال بستنی کوچک

یخچال خوابیده خانگی در دو مدل تک درب و دو درب در گنجایش 260 لیتر و 300 لیتری قابل طراحی و تولید است. از این فریزر خوابیده برای منجمد نگهداشتن انواع محصولات غذایی استفاده می شود و به وسیله آن ها می توان از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کرد. در ادامه به بررسی مشخصات این یخچال بستنی کوچک خواهیم پرداخت:

بدنه ی فریزر صندوقی کوچک از جنس گالوانیزه (ورق رنگی) ساخته شده و دارای رنگ بندی های مختلف آبی، سفید، زرشکی می باشد. علاوه بر این با شرایط آب و هوایی مختلف نیز سازگار است.

برای روشن شدن فضای داخل فریزر و نمایش بهتر محصولات در داخل این فریزر صندوقی خانگی بدون برفک از روشنایی LED استفاده شده است.

ترموستات به کار رفته در یخچال بخواب از نوع مکانیکی بوده که از طریق آن می توانید دمای فریزر را تا بازه دلخواه خود تنظیم و کنترل کنید.

این فریزر بستنی کوچک به سیستم برفک زدایی بسیار قدرتمندی مجهز شده و دارای قفل مگنتی است.

بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی کدام است؟

1.فریزر صندوقی الکترواستیل

یخچال خوابیده خانگی

یکی از پر فروش ترین و شناخته شده ترین برند های موجود در بازار ایران، فریزر صندوقی الکترواستیل می باشد که شامل مدل های مختلفی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. از جمله مشخصات فریزر الکترواستیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه ورق رنگی
  • مجهز به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
  • مجهز به ترموستات مکانیکی به منظور تنظیم دستی دمای فریزر
  • مجهز به قفل

2.فریزر صندوقی هیمالیا

خرید فریزر صندوقی خانگی

یکی دیگر از بهترین و با کیفیت ترین برند های یخچال صندوقی عرضه شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، فریزر صندوقی هیمالیا می باشد که از گنجایش 275 لیتری برخوردار بوده و از ابعاد استانداردی برخوردار است و گزینه مناسبی برای فضا های گوناگون محسوب می شود.از این محصول استفاده بیشتری در مناطق گرمسیر می شود.نوع عایق بندی فریزر هیمالیا از نوع تزریق فوم پلی یورتان بوده که  سرما را به خوبی در یخچال حفظ می کند.

3.فریزر صندوقی برفاب

قیمت یخچال بستنی کوچک

یکی دیگر از سری محصولات فریزر صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان، یخچال فریزر صندوقی برفاب می باشد که دارای گنجایش های مختلفی بوده و گزینه مناسبی برای آب و هوای گرمسیری محسوب می شود.در طراحی و سخت این محصول از بهترین کمپرسور های موجود در بازار استفاده شده که در برابر نوسانات برق مقاوم است.

4.فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی اونیکس که یکی از انواع فریزر صندوقی خانگی محسوب می شود که به گونه ای طراحی شده که با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مناطق گرمسیری به شمار می رود.این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی به فروش می رسد.

5.فریزر صندوقی یخ نوش

فریزر صندوقی یخ نوش

فریزر صندوقی یخ نوش که یکی دیگر از پر فروش ترین و بهترین فریزر های عرضه شده توسط این مجموعه می باشد از گنجایش های 200 لیتری و 300 لیتری برخوردار بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که عبارتند از:

  • بدنه ای از جنس گالوانیزه رنگی با کیفیت و دوام بالا و برخورداری از زیبایی و درخشندگی خاص
  • بسیار مقاوم و مستحکم در برابر گرما و سرما، رطوبت و پوسیدگی
  • موجود در رنگ های سفید آبی و زرشکی
  • مناسب برای مناطق گرمسیری

6.فریزر صندوقی ایستکول

7.فریزر صندوقی سامسونگ

8.فریزر صندوقی آیسان شرق

9.فریزر صندوقی زاگرس

10.فریزر صندوقی الکتروسان

انواع فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی تک درب

قیمت یخچال صندوقی خانگی

مشخصات فنی فریزر صندقی خانگی 260 لیتر

ابعاد  110×61×83
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما منفی 22 درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی، آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر صندوقی خانگی دو درب

قیمت فریزر صندوقی کوچک صندوقی

مشخصات فنی فریزر صندقی خانگی 260 لیتر

ابعاد  110×61×83
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما منفی 22 درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی، آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید