فروش انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز بستنی فروشی

09128469362 کارشناس فروش
تجهیزات بستنی فروشی

همانطور که می دانید یکی از شغل های پر درآمد در سرتا سر ایران که از طرفداران زیادی هم برخوردار است، بستنی فروشی می باشد.حال اگر قصد راه اندازی و ایجاد یک مغازه ی بستنی فروشی بزرگ یا کوچک را دارید، قبل از آن باید با یکسری دستگاه ها و تجهیزات و لوازم مورد نیاز مغازه بستنی فروشی آشنا شوید تا  بتوانید در بهترین حالت، کیفیت، در سود آور ترین و راحت ترین کیفیت این کار را انجام بدهید.با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت صفر تا صد با تجهیزات بستنی فروشی آشنا شوید.

یخچال سازان
یخچال سازان

بستنی یک دسر بسیار محبوب است زیرا یک ماده غذایی خوشمزه است. امروزه نه تنها در هوای گرم تابستان بلکه در تمام فصول سال قابل مصرف است.

به این ترتیب تعداد افرادی که می خواهند بستنی فروشی باز کنند روز به روز در حال افزایش است. در این مغازه ها نه تنها بستنی، بلکه محصولاتی مانند شیرینی، کیک و قهوه، انواع آب میوه های طبیعی و صنعتی، انواع بستنی های میوه ای، ذرت مکزیکی نیز به فروش می رسد.پبدا کردن مکان مناسب برای راه اندازی کسب و کار آب میوه بستنی فروشی جزو مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.برای اینکه بتوانید در آمد و سود خود را افزایش دهید باید توجه داشته باشید که مغازه شما در مسیر تردد و رفت آمد باشد و تا حد امکان  تا چند صد متری آن مغازه مشابهی وجود نداشته باشد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه تجهیزات بستنی فروشی را بررسی کنیم می توان گفت این دستگاه ها شامل انواع فریزر صنعتی، دستگاه بستنی ساز، انواع ویترین ها، ظروف های مختلف، میز و صندلی و ... است که تمامی این دستگاه ها اب کیفیت بسیار بالا در مجموعه یخچالسازان با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

انواع تجهیزات بستنی فروشی

برای انتخاب و خرید بهترین تجهیزات بستنی فروشی، آشنایی با لیستی از این تجهیزات به منظور  آماده سازی و سرو انواع بستنی، بسیار ضروری و مهم است و قبل از خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید.در ادامه لیستی از لوازم بستنی فروشی آماده کرده ایم:

فروش لوازم بستنی فروشی

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

  • بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه گل خامه زن

قیمت دستگاه یخ ساز

راه اندازی بستنی فروشی

قیمت یخچال بستنی اسکوپی

  • دستگاه بستنی رولی

دستگاه بستنی ساز رولی

قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی

خرید تجهیزات بستنی فروشی

قیمت تجهیزات بستنی فروشی

صنایع برودتی یخچالسازان یکی از معتبر ترین تولید کننده ها در زمینه طراحی و تولید انواع وسایل بستنی فروشی است که محصولات خود را در ابعاد و اندازه های مختلف مطابق با نیاز و خواست مشتری عرضه و به فروش می رساند.شما عزیزان می توانید به صفحه اصلی سایت یخچالسازان مراجعه کرده و لیست کاملی از این از اجناس و وسایل را مشاهده کنید.علاوه بر این می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و برای راه اندازی این کسب و کار پر درآمد، اطلاعات لازم و مشاوره رایگان دریافت کنید.پس از  دریافت مشاوره رایگان می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی لوازم مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت تجهیزات بستنی فروشی

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات بستنی فروشی و همچنین با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما صنایع برودتی یخچالسازان است.جهت اطلاع از قیمت محصولات، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل بفرمایید.تمامی محصولات این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه شده و قیمت آن ها دقیقا برابر با قیمت کارخانه محصولات می باشد.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مرتضی زراعتکار
    سلام من میخوام یه مغازه ابمیوه بستنی با قهوه بزنم ولی سرمایم کمه میخوام اول یه سری لوازم بگیرم که بتونم قهوه با یه سری اب میوه ها و یه سری بستنی به مشتری اراعه بدم ایا چه تجهیزاتی باید بگیرم ..
    • مدیر سایت

      با سلام.جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید