معرفی یخچال های کوچک مناسب شرکت و ادارات

09128469362 کارشناس فروش
یخچال کوچک برای اداره

صنایع برودتی یخچالسازان، یخچال کوچک هتلی را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان با کیفیت بالا طراحی و تولید می کند که این یخچال صنعتی کاربرد بسیار زیادی در دفاتر کاری، ادارات، منازل، هتل ها، شرکت ها، منازل، کافی شاپ ها و... داشته و تحت عنوان یخچال مینی بار هتلی نیز شناخته می شود.

یخچال سازان
یخچال سازان

اگر به دنبال خرید بهترین یخچال هتلی کوچک با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین یخچال رومیزی کوچک و برند های آن آشنا شوید.

اگر بخواهیم در مورد یخچال مینی بار درب شیشه ای صحبت کنیم باید بگوییم که این مدل از یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های 3 تا 9 فوت قابل طراحی و تولید بوده و شما می توانید با توجه به فضایی که در دسترسی دارید یکی از ابعاد آن را انتخاب کنید.

مشخصات یخچال کوچک رومیزی

فروش یخچال هتلی

در ساخت تمامی یخچال های کوچک هتلی، عایق بندی تزریق پلی یورتان به کار رفته که این ویژگی از اتلاف انرژی و برودت داخل یخچال جلوگیری می کند. بدنه یخچال ویترینی کوچک معمولا از نوع گالوانیزه ورق رنگی ساخته می شود که قابلیت درج و نصب انواع لوگو و استیکر های مختلف را با توجه به سفارش شما عزیزان داراست.

این مینی یخچال نوشیدنی همچنین به دو صورت تاج دار و بدون تاج قابل طراحی و تولید است. از یخچال مینی هتلی برای خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی و خوراکی و سایر مواد غذایی می توان استفاده کرد. در طراحی یخچال کوچک بدون برفک از نورپردازی LED استفاده شده که علاوه بر روشن شدن فضای داخل یخچال باعث بهتر دیده شدن محصولات داخل یخچال خواهد شد. درب های یخچال فانتزی کوچک به صورت شیشه ای بوده که از جنس سکوریت نشکن است و از مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و شکستگی ها برخوردار است. علاوه بر این شیشه های به کار رفته از نوع دو جداره است که از خارج شدن سرما جلوگیری می کند.

یکی از ویژگی های مهم یخچال اتاق خواب، کم مصرف و بهینه بودن آن است که به همین دلیل به آن یخچال صنعتی کم مصرف نیز گفته می شود.

در ادامه به انواع یخچال های کوچک می پردازیم:

یخچال هتلی 3 فوت

قیمت یخچال 3 فوت درب شیشه ای

مشخصات یخچال مینی 3 فوت

ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور

سابکول

یخچال هتلی 5 فوت

قیمت یخچال مینی هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت

    جنس بدنه              گالوانیزه         
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

یخچال هتلی 7 فوت

قیمت یخچال کوچک هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت

       جنس بدنه       گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

یخچال هتلی 9 فوت

خرید اینترنتی یخچال هتلی

مشخصات فنی یخچال 9 فوت
مصرف انرژی A
گاز مبرد A134
طبقات شیشه ای
جایخی دارد
جا میوه ای دارد
گارانتی دارد

قیمت یخچال کوچک

قیمت یخچال مینی بار هتلی

قیمت یخچال کوچک هتلی با توجه به مورادی از جمله ابعاد و اندازه، تعداد طبقات، جنس بدنه، جنس شیشه، مواد اولیه به کار رفته شده، ظرفیت، برند، نوع کارکرد و ... متغیر است. برای خرید یخچال کوچک مجردی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید