X

لیست قیمت یخچال قفسه ای در متراژ سفارشی

09128464653 کارشناس فروش
قیمت یخچال قفسه ای

همانطور که می دانید یخچال پرده هوا با نام های مختلفی در بین مردم شناخته می شود که یکی از این نام ها یخچال قفسه ای می باشد که همانطور از نامش مشخص است از تعدادی قفسه یا طبقه تشکیل شده و به دلیل طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فردی که دارد موجب زیبا تر شدن فضای فروشگاه و هایپرمارکت شما خواهد شد. علاوه بر این کمک شایانی به چیدمان بهتر و زیباتر محصولات مختلف خواهد کرد.

یخچال سازان
یخچال سازان

یخچال فروشگاهی بدون درب یک راه حل خنک کننده و نگهدارنده عالی برای نوشیدنی ها، تنقلات، میوه های تازه، سبزیجات و غیره هستند. برای سوپرمارکت، هایپرمارکت ها و یا فروشگاه های زنجیره ای مانند رفاه، کوروش، جانبو و ... برای خنک کردن و به نمایش گذاشتن طیف گسترده ای از محصولات، انواع یخچال صنعتی از قبیل یخچال‌های روباز در مدل‌ها و سبک‌های مختلفی برای شما عرضه می‌شوند، اکثر آنها از نوع هوای آزاد هستند که بدون درب های شیشه‌ای عرضه می‌شوند. یخچال‌های پرده هوا به دلیل نداشتن درب گزینه مناسبی برای مشتریان مناسب هستند تا به راحتی به اقلام و خوراکی های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند، به همین دلیل به آن ها یخچال روباز فروشگاهی نیز گفته می شود.

علاوه بر اندازه های مختلف برای انتخاب شما، انواع ریموت و پلاگین برای برآورده کردن فضا و چیدمان مورد نیاز فروشگاه شما در دسترس هستند. یخچال جلو باز با نور LED داخلی خیره‌کننده در ناحیه‌ای آشکار می‌توانند به راحتی توجه مشتری را به محصولات جلب کنند و به صاحبان فروشگاه‌ها کمک کنند تا فروش خود را افزایش دهند.

قیمت یخچال پرده هوا

انواع یخچال قفسه ای

مشخصات یخچال روباز فروشگاهی

شیشه به کار رفته در قسمت کناری این یخچال بدون درب شامل 2 لایه شیشه کم اشتعال می باشد. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان به کار رفته بر روی دیوار کابینت باعث تثبیت شرایط نگهداری در دمای مطلوب خواهد شد. تمامی این ویژگی ها باعث بهبود عملکرد عایق حرارتی یخچال خواهد شد.

چیلرهای چند مرحله ای راه دور NS محدوده دمایی بین 2 تا 10 درجه سانتیگراد را حفظ می کنند، دارای یک کمپرسور با عملکرد بالا با استفاده از مبرد R404a سازگار با محیط زیست هستند که وظیفه آن دقیق و ثابت نگه داشتن دمای داخلی است.

این یخچال ویترینی بدون درب به جای درب شیشه ای دارای سیستم پرده شب نوآورانه است که می تواند اقلام ذخیره شده را کاملا واضح نمایش دهد و تجربه خرید راحت را برای مشتریان فراهم می کند. چنین طراحی منحصر به فردی، هوای سرد داخل را بازیافت می کند تا آن را هدر ندهد، و به این ترتیب آن را دارای ویژگی های سازگار با محیط زیست و مفید می کند.

طرز کار یخچال بدون درب

برای این یخچال سوپری بدون درب یک پرده شب تعبیه شده که می توان آن را کشید تا قسمت جلویی یخچال را در ساعات خاموشی بپوشاند.این ویژگی در کاهش مصرف برق موثر است.

در داخل این یخچال مغازه جلو باز نورپردازی LED به کار رفته که روشنایی بالایی را ارائه داده و با برجسته کردن محصولات موجود در کابینت یخچال، به افزایش فروش شما کمک زیادی خواهد کرد و توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.

سیستم کنترل این یخچال در زیر درب شیشه جلو قرار دارد، به راحتی می توان برق را روشن و خاموش کرد و سطوح دما را تغییر داد. یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد که می تواند دقیقاً در جایی که می خواهید تنظیم شود تا دمای ذخیره سازی را کنترل کند.

قیمت یخچال روباز فروشگاهی

بدنه بیرونی یخچال های متری از جنس استنلس استیل ساخته شده که از مقاومت و دوام بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی برخوردار است. بدنه داخلی این یخچال ها نیز از  ABS ساخته شده است که سبک وزن است و عایق حرارتی عالی را ارائه می دهد.

قیمت یخچال قفسه ای 

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

مواردی از جمله متراژ یخچال، نوع موتور، جنس بدنه، اندازه اواپراتور و نوع مصرف، کندانسور و... تعیین کننده قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب هستند.از طرف دیگر با توجه به نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیقی ذکر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید