X

فروش دستگاه بستنی ساز نو و دست دوم در کرج

09128464653 کارشناس فروش
دستگاه بستنی ساز دست دوم در کرج

در صورتی که بودجه و شرایط لازم برای خرید دستگاه بستنی ساز نو را ندارید، بستنی ساز های دست دوم بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند که در این مقاله در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

یخچال سازان
یخچال سازان

همانطور که می دانید برای تهیه ی انواع بستنی در حجم و تعداد بالا به دستگاه بستنی ساز نیاز خواهید داشت. دستگاه بستنی ساز صنعتی یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین تجهیزات برای بستنی و آبمیوه فروشی ها، ویتامیه فروشی ها، کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک و... محسوب شده و در مدل های مختلفی از قبیل بستنی ساز قیفی، بار سفت کن بستنی طراحی و تولد می شوند.

همانطور که گفته شد، بستنی ساز ها در مدل‌های گوناگونی طراحی و تولید می شوند و شما با خرید دستگاه بستنی ساز به راحتی می توانید در کنار کسب و کار خود درآمد زایی کنید. البته این نکته را هم باید در نظر بگیرید که در طول روز چه تعداد بستنی باید آماده کنید و بر اساس نیاز خود، بستنی ساز قیفی مد نظر خود را خریداری کنید. 

بررسی دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز قیفی ارزان

یکی از پرطرفدارترین ماشین ها در زمینه تجهیزات کافی شاپ، دستگاه های بستنی ساز محسوب می شوند که جهت تهیه‌ی انواع بستنی قیفی میوه ای، شکلاتی، لبه رنگی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این دستگاه به راحتی می توانید در مغازه های مختلف و کافی شاپ های خود استفاده کنید. این دستگاه ها ظرفیت خروجی مختلفی دارند و معمولا برای درست کردن بستنی در مقادیر بسیار بالا به کار می روند. یخچال بستنی ساز صنعتی از قدرت موتور فوق العاده ای برخودار بوده و در نتیجه با هیچ مشکلی در هنگام تهیه ی بستنی در تعداد بالا رو به رو نخواهید بود. دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شود.

طرز کار بستنی ساز صنعتی بسیار راحت بوده و فقط کافی است مواد اولیه بستنی داخل دستگاه ریخته شده و تمام پروسه انجام خواهد پذیرفت. اپراتور به راحتی می تواند کار راانجام داده و نیاز به داشتن اطلاعات خاصی نیست. در حالت کلی دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی از ساختار بسیار عالی و فوق العاده ای برخورار بوده و از آنجایی که بستنی طرفدار های خیلی زیادی دارد این دستگاه در بین مصرف کنندگان بسیار پرطرفدار می باشد. بستنی ساز ها معمولا با بدنه ای از جنس استیل مقاوم تولید می شوند و شما هیچ نگرانی از بابت زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها نخواهید داشت. علاوه بر این امکان شست و شوی دستگاه بستنی پس از اتمام کار نیز وجود دارد و با این کار می توانید دستگاه را برای دفعه ی بعدی آماده کنید. 

بستنی ساز های عرضه شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان در دو نوع ایرانی و خارجی قابل سفارش هستند.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

انواع بستنی ساز قیفی

بستنی ساز ایستاده

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

بستنی ساز های ایستاده که معمولا در قنادی ها، مغازه های لبنیاتی، بستنی فروشی ها، کافی شاپ های بزرگ، آبمیوه فروشی ها و ... به کار می روند در مقایسه با بستنی سازهای خانگی از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند و در برند های نیکنام، شمس، گوشن، کارپیژل، اوشن پاور، ژلاتو، اسمچ، کلین کول، کارپیچیانی و... توسط صنایع برودتی یخچالسازان به فروش می رسند. اگر به دنبال بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی ایرانی هستید، پیشنها ما به شما برند های شمس و نیکنام هستند که در دو مدل بیتزر آلمان و هرمتیک تایلند با قدرت کمپرسور مختلف تولید می شوند. این ماشین ها را نیز در قدرت کمپرسور مختلف و دو نوع برق تک فاز و سه فاز قابل سفارش هستند. همچنین بستنی سازهای خارجی با قیمت مناسب نیز در برند های مختلف در مجموعه ما نیز به فروش می رسد.

بستنی ساز رومیزی

قیمت دستگاه بستنی ساز رومیزی

این نوع از بستنی ساز ها تفاوت چندانی با بستنی سازهای ایستاده نداشته و مهم ترین تفاوت آن ها در ابعاد و لیتراژ آن ها است. از دستگاه بستنی ساز رومیزی اکثرا در کافه ها، منازل، قنادی ها و بستنی فروشی های کوچک استفاده می شود و از ابعاد کوچک تر و وزن سبک تری برخوردار بوده و به راحتی قابل جابه جایی است. علاوه بر این قدرت کمپرسور و سرعت بستنی دهی یکسانی با نوع ایستاده دارند و شما به همان اندازه  در ساعت بستنی قیفی تحویل خواهید گرفت. قیمت بستنی ساز رومیزی قیفی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی قسطی

یکی از پر فروش ترین بستنی ساز های موجود در بازار، دستگاه بستنی ساز خانگی می باشد که همانطور از نامش مشخص است برای منازل و خانواده ها کاربرد داشته و انواع مختلفی دارد. دستگاه بستنی ساز خانگی قیفی در ابعاد کوچکتری طراحی و تولید می شوند و با داشتن حجم مناسب و اشغال فضای کم یک گزینه مناسب برای خرید و تهیه بستنی با طعم دلخواه در خانه به حساب می آیند. این دستگاه ها بعضی کمپرسوردار و برخی دیگر بدون کمپرسور هستند. قیمت دستگاه بستنی ساز خانگی با توجه به نوع مدلی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود.

فروش دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم در کرج

خرید دستگاه بستنی ساز صنعتی

  

با وجود اینکه ماشین های بستنی ساز از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته اند اما با این حال به دلیل شرایط اقتصادی برخی از مشتریان بودجه لازم برای خرید دستگاه بستنی ساز نو را ندارند و از این رو به سراغ دستگاه های دست دوم می روند. از این رو برای خرید یک دستگاه قیفی ایستاده و یا رومیزی دست دوم  خوب و با کیفیت باید با یک کارشناس حرفه ای در ارتباط باشید و اطلاات لازم را کسب کنید.  

قیمت دستگاه بستنی ساز

در حالت کلی لیست قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی به عوامل و مواردی از قبیل نوع دستگاه، برند، ظرفیت تولید بستنی، نوع برق مصرفی، قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی، نوع موتور، تعداد قیف تولید کننده و... بستگی دارد. جهت استعلام قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی ارزان با شماره های درج شده، در سایت تماس بگیرید. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید