X

معرفی بهترین مدل های یخچال نوشابه و نوشیدنی

09128464653 کارشناس فروش
بهترین مدل یخچال نوشیدنی

برای افرادی که قصد خرید یخچال نوشابه را دارند ممکن است این سوال پیش بیاید که بهترین مدل یخچال نوشیدنی کدام است؟

در مورد یخچال های نوشیدنی باید بگوییم که یکی از یخچال های کاربردی و یکی از تجهیزات ضروری و کاربردی برای فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و سایر مشاغل مرتبط با فروش نوشیدنی محسوب می شوند و همانطور که از نامش مشخص است برای نگهداری انواع نوشیدنی‌ها از جمله آب معدنی، نوشابه، آبمیوه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و مواد غذایی مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال سازان
یخچال سازان

در صورتی که قصد خرید بهترین مدل یخچال نوشابه ای را دارید باید به عواملی از جمله ظرفیت، ابعاد، نوع یخچال و قیمت توجه بفرمایید. در ادامه به بررسی انواع یخچال‌های نوشیدنی و کاربردهای آن و همچنین مهم ترین نکات برای خرید یخچال نوشابه پرداخته شده است.

آشنایی با یخچال نوشیدنی

یخچال های نوشیدنی در واقع یکی از انواع یخچال فروشگاهی به حساب می آیند و در مقایسه با سایر یخچال ها از بیشترین کاربرد و مصرف برخوردار است و حتما یکی از این یخچال ها را در هر فروشگاه به خصوص سوپر مارکت و مغازه‌های مختلف مشاهده کرده اید. 

یخچال ایستاده نوشابه در طرح ها، مدل ها و ابعاد مختلف در بازار موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. این یخچال ها از ظرفیت بالایی برای نگهداری برخوردارند و قادرند انواع نوشیدنی‌ها را به مدت طولانی نگهداری کنند. هنگام خرید یخچال نوشیدنی به مواردی از قبیل میزان ظرفیت بالای نگهداری، دمای مناسب یخچال، نرخ مصرف پایین و بهره‌وری بالا توجه بفرمایید. 

کاربردهای یخچال نوشیدنی

از یخچال ایستاده کوکاکولا معمولا در سوپر مارکت، هایپرمارکت، رستوران، فست فود، هتل و ده ها مراکز دیگر استفاده می شود. انواع نوشابه، آب معدنی، دوغ، شیرهای پاکتی، انواع آبمیوه و سایر نوشیدنی ها را می توان در این یخچال نگهداری کرد. وظیفه اصلی این یخچال ها خنک و سرد کن نوشیدنی و همچنین به نمایش گذاشتن آن ها می باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین مدل یخچال نوشیدنی

موارد و عواملی وجود دارند که در زمان انتخاب و بررسی قیمت یخچال نوشیدنی باید آن ها را در نظر بگیرید. قیمت یخچال نوشابه در مقایسه با سایر یخچال ها مقرون به صرفه تر بوده و بسیار مناسب است. سایر عوامل به شرح زیر است:

گنجایش و ظرفیت:

گنجایش یخچال کوکاکولا باید به گونه ای باشد که با نیاز های شما همخوانی داشته باشد. در صورتی که قصد نگهداری تعداد زیادی از نوشیدنی ها را دارید، بهتر است یخچال هایی با ظرفیت بالا خریداری نمایید.

نوع یخچال:

یخچال های نوشابه ای در حالت کلی به دو دسته ایستاده و رومیزی تقسیم بندی می شوند. یخچال ایستاده نوشیدنی همانطور که از ظرفیت بیشتری برخوردارند به طبع فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند. اما یخچال های رومیزی که تحت عنوان یخچال مینی بار شناخته می شوند فضای کمتری را اشغال کرده و گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک محسوب می شود. 

درجه حرارت:

توصیه می شود بازه دمایی یخچال مخصوص نوشیدنی بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد تنظیم شود زیرا این دما برای نگهداری نوشیدنی‌ها در حالت خنک و تازه ضروری است.

موارد و عوامل دیگری از قبیل برق مصرفی، قیمت و گارانتی نیز وجود دارند که علاوه بر فاکتور های قبلی باید آن ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین مدل یخچال نوشیدنی را انتخاب کنید. 

جدیدترین مدل‌های یخچال نوشیدنی

یخچال های نوشیدنی که به تازگی به بازار عرضه شده اند در مقایسه با مدل های قدیمی تر از نظر ظرفیت، نوع، درجه حرارت و سایر ویژگی‌ها تفاوت خواهد داشت. در ادامه به بیان برخی از ویژگی‌های جدید بهترین مدل یخچال نوشیدنی پرداخته شده است.

گنجایش بیشتر جدیدترین مدل‌های یخچال نوشیدنی از ظرفیت و گنجایش بیشتری برخوردارند و قادرند تعداد بیشتری از نوشیدنی ها را در خود نگهداری کنند. این یخچال ها برای استفاده در کسب‌وکارهای بزرگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که نیاز به نگهداری تعداد زیادی نوشیدنی دارند، به کار می روند.
نوع جدیدتر  یخچال های نوشیدنی علاوه بر مدل های درب دار به صورت یخچال‌های بدون درب (پرد‌ه‌ای) و یخچال‌های ویترینی نیز طراحی و تولید می شوند و جلوه زیبایی به فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها می بخشند. 
درجه حرارت دقیق‌تر در جدید ترین مدل‌های یخچال نوشیدنی، سیستم‌های سرمایشی پیشرفته‌تری تعبیه شده که قابلیت کنترل دما را به صورت دقیق داشته و نوشیدنی ها را به خوبی حفظ خواهد کرد.
امکانات بیشتر در یخچال های نوشیدنی جدید امکانات و قابلیت های بیشتری از جمله قابلیت تنظیم دمای مجزا برای هر طبقه، سیستم روشنایی LED و ... نیز به چشم می خورد.

نمای بیرونی یخچال نوشیدنی

در اینجا قصد داریم یخچال مغازه نوشیدنی را هم از نمای بیرونی و هم داخلی بررسی کنیم. نمای بیرونی این یخچال ها به گونه ای است که درب جلویی آن ها از ترکیب شیشه و ورقه‌های آلومینیومی یا فولاد ساخته شده و شیشه های به کار رفته از جنس سکوریت نشکن می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار است. علاوه بر این درب های شیشه ای ضمن اینکه تمامی محتویات موجود در یخچال را در معرض دید قرار می دهد به مشتریان این امکان را می دهند که به راحتی بتوانند هرچیزی را که می خواهند با باز کردن درب یخچال بردارند. وجود درب های شیشه ای جلوه زیبایی به یخچال می بخشد و تاثیر زیادی در جلب نظر مشتریان دارد. 

در اطراف یخچال نیز (برای بدنه) از ورقه‌های فولادی یا آلومینیومی استفاده شده و یک فضای کاملا حرفه‌ای  در کنار فضای بالایی درب یخچال تعبیه شده و فروشندگان می توانند هم نام فروشگاه خود را در آنجا بنویسند و یا تبلیغات دیگر فروشگاه‌ها را انجام دهند.

نمای داخلی یخچال نوشیدنی

فضای داخلی یخچال ایستاده پپسی شامل چند طبقه است که از قبلیت جا به جایی و تنظیم ارتفاع برخوردارند و امکان تغییر این طبقه ها با توجه به قد و اندازه نوشیدنی‌ها امکان پذیر است. به عبارت دیگر امکان کم یا زیاد کردن فاصله بین طبقات بر اساس نظر فروشنده و با توجه به محصولات وجود خواهد داشت. علاوه بر این عمق طبقات نیز با توجه به نیاز فروشنده نیز تغییر پذیر است. بهتر است که یخچال از عمق قابل توجهی برخوردار باشد تا بتواند تعداد بیشتری نوشیدنی در خود جای دهد. علاوه بر این در فضای داخلی یخچال پپسی یک لامپ LED رنگی نیز تعبیه شده که سبب  جلب توجه خریداران خواهد شد.

راهنمای خرید یخچال نوشیدنی

در ادامه مراحل خرید یخچال نوشابه آورده شده است:

تعیین نیاز:

تعیین و مشخص کردن نیاز یکی از مهم ترین اقدامات در این زمنیه محسوب می شود. قبل از هرچیزی باید تعیین کنید چه نوع یخچالی نیاز دارید و  چه مقدار نوشیدنی قصد دارید در یخچال نگهداری کنید. 

بررسی ویژگی ها:

سپس ویژگی‌های مختلف یخچال‌های نوشیدنی را در نظر بگیرید. و توجه کنید که مواردی از قبیل  ظرفیت، نوع، درجه حرارت، برق مصرفی و قیمت را شامل باشد. 

مقایسه گزینه‌ها:

در انتها با مقایسه گزینه های موجود و بررسی ویژگی‌های مختلف یخچال‌ها می توانید نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام نمایید. 

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توانید بهترین یخچال نوشیدنی را برای نیاز خود انتخاب کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید