X

انواع ابعاد یخچال مینی بار هتلی کدام است؟

09128464653 کارشناس فروش
ابعاد یخچال هتلی

یکی از مهم ترین نکاتی که خریداران در زمان خرید یخچال های مینی بار باید به آن توجه داشته باشند، ابعاد یخچال هتلی است. اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم باید بدانیم که یخچال هتلی چیست و چه کاربرد هایی دارد.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و هر آنچه که نیاز است در مورد ابعاد و اندازه های یخچال های کوچک بدانید، کسب کنید.

یخچال سازان
یخچال سازان

یخچال هتلی یا در واقع یخچال مینی بار همان یخچال های معمولی هستند که در ابعاد و اندازه های کوچک تر طراحی و تولید می شوند و در مکان هایی که محدودیت فضا دارند به کار می روند. اما کاربرد این یخچال ها تنها به هتل ها محدود نمی شود و برای مکان های دیگر از قبیل بیمارستان ها، اتاق خواب ها، خوابگاه ها، دفاتر کاری و ادراه جات و هر مکان دیگری قابل استفاده است. با استفاده از یخچال کوچک هتلی می توانید انواع نوشیدنی سرد و میان وعده، شیرینی، کوکی و دیگر تنقلاتی که به دمای یخچال نیاز دارند را نگهداری کنید. برخی از این یخچال ها به گونه ای طراحی شده اند که یک فریزر کوچک نیز در قسمت بالایی آن ها تعبیه شده است.

کاربرد های یخچال مینی بار هتلی

خرید یخچال مینی بار

یخچال هتلی بدون برفک از انواع یخچالهای صنعتی بوده و در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود. البته  شاید فکر کنید که با توجه به اسم این محصول تعداد زیادی خوراکی در آنها قرار نمی‌گیرد اما باید به شما بگوییم که این طور نیست. مینی یخچال ها کاربرد های بسیار زیادی در مکان های مختلف دارند و می توانید برای نگهداری انواع نوشیدنی و خوراکی در محل کار یا منزل خود از آن استفاده کنید. این یخچال شیشه ای کوچک علاوه بر اینکه موجب افزایش مدت زمان استفاده از برخی موارد خوراکی در هتل برای مهمان در مدت اقامت می شود، همانند دیگر وسایل از دسترسی غیر مجاز در هتل جلوگیری کرده و به دلیل ویژگی های امنیتی که دارد  مورد توجه بسیاری از هتل ها و محیط های کاری قرار گرفته است. در واقع مینی بار ها به قفل دیجیتال مجهز هستند و به این ترتیب قابلیت تشخیص سرقت و کم شدن محتویات خود را دارند. ابعاد این یخچال ها بسیار کوچک و مینیمال بوده و به راحتی همه جا می توان از آن استفاده کرد.

انواع یخچال کوچک

  • یخچال کمپرسور دار (موتور)

یکی از پر کاربردترین سیستم های سرمایشی به کار رفته در اکثر یخچال ها، سیستم کمپرسوری می باشد که بیش از 40 سال سابقه موفق در این زمینه داشته و حتما نمونه های آن را در آشپزخانه های خانگی دیده اید. در این یخچال ها خنک سازی از طریق مایع و کمپرسور انجام می شود و به همین سر و صدای نسبتا کمی را تولید می کنند. از این رو برای استفاده در اتاق خواب یا اتاق هتل توصیه نمی شوند. به دلیل بزرگ بودن ابعاد موتور و لوله کشی های یخچال، فضای زیادی از یخچال به این قطعات داده می شود و در نتیجه فضای ذخیره سازی کمتری خواهد داشت. در نتیجه برای افرادی که به دنبال فضای ذخیره سازی بیشتری هستند، نمی تواند مناسب باشد.

قیمت یخچال کوچک هتلی

  • یخچال ترمو الکتریک

یخچال های کوچک ترموالکتریک همانطور که از نامشان مشخص است به قطعه ای به نام ترموالکتریک مجهز شده اند که از دو فلز ناهمگن ساخته شده است و شباهت زیادی به ترموکوپل ها در دستگاه های دیگر دارد. بر خلاف مدل قبلی برای خنک سازی فضای برودتی از  کمپرسور استفاده نمی شود به همین دلیل سر و صدای کمتری دارند و تنها صدای فن ها در این نوع یخچال ها به گوش می رسد. در صورتی که قصد دارید مواد غذایی را برای مدت کوتاهی ذخیره کنید می توانید از این یخچال استفاده کنید. البته باید گفت که قدرت سرمایشی و پایداری آنها به نسبت روش سنتی تر کم تر است و به دلیل مصرف برق کمتری که دارند برای خودرو ها هم تولید می شوند.

خرید یخچال کوچک هتلی

  • یخچال کوچک جذبی

این مدل نیز همانند نوع ترموالکتریک هیچ نوع موتوری ندارد و از منبع گرما استفاده می کند. صدای این یخچال در مقایسه با دو مدل قبلی بسیار کمتر است و گزینه بسیار مناسبی برای اتاق خواب یا اتاق های هتل مانند مینی بار هتل و زیر اپن آشپزخانه محسوب می شود.

قیمت یخچال هتلی درب شیشه ای

  • مینی یخچال مستطیلی و مکعبی

یخچال های مکعبی یکی از محبوب ترین مدل های مینی یخچال محسوب می شود و به گونه ای طراحی شده که در فضای بسیار کوچک نیز قابل استفاده است. این یخچال ها از 28 تا 59 لیتر فضای ذخیره برخودار هستند و به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل حمل می باشند. در مقایسه با سایر یخچال های کوچک از قیمت ارزان تری نیز برخوردارند.

ابعاد یخچال کوچک

ابعاد یخچال هتلی

3 فوت 47*57*60 سانتی متر    
5 فوت 86*55*55 سانتی متر
7 فوت 106*55*55 سانتی متر
9 فوت

126*55*55 سانتی متر

قیمت یخچال مینی بار هتلی

قیمت یخچال مینی بار هتلی

موارد و عوامل متعددی در تعیین قیمت یخچال کوچک هتلی نقش دارند. برخی از آن ها عبارت اند از:

  1. کارخانه سازنده و برند آن
  2. قیمت محصولات وارداتی
  3. مواد اولیه
  4. سایز محصول
  5. کارایی محصول
  6. کشور سازنده

یخچال های مینی در ابعاد و اندازه های مختلف و برای کاربرد های گوناگون توسط صنایع برودتی یخچالسازان طراحی و تولید می شوند و شما می توانید با توجه به مقدا مواد غذایی که قرار است در یخچال قرار دهید، گنجایش و لیتراژ یخچال، فضای در دسترس خود و ... با کارشناساس فروش مجموعه یخچالسازان تماس گرفته و مدل مورد نظر خود سفارش دهید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید