راهنمای خرید یخچال کم مصرف در اندازه های مختلف

09128469362 کارشناس فروش
یخچال صنعتی کم مصرف

صنایع برودتی یخچال سازان دستگاه یخچال های صنعتی کم مصرف را با کیفیت بالایی به تولید رسانده است، این یخچال از قابلیت انتقال سرما و برودت به صورت طبیعی برخوردار است به همین دلیل احتمال خرابی و استهلاک در محصولات صفر می باشد و جنس دستگاه برحسب درخواست مشتری در دو حالت ورقه رنگی و استیل به تولید می رسد.

یخچال سازان
یخچال سازان

یخچال کم مصرف

یخچال 60 سانتی

یخچال صنعتی کم مصرف از فضای داخلی قابل توجهی برخوردار بوده و می توان محصولات فراوانی را در آن نگهداری کرد. این دستگاه از قابلیت سالم نگهداشتن مواد غذایی، داروها و سایر مواد خراب شدنی برخوردار است به همین دلیل در کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، سوپر پروتئینی هاو رستوران ها و ... شاهده این یخچال ایستاده ها هستید. اولین نکته در انتخاب یخچال فریزر دقت در وجود استاندارد موارد ایمنی و مصرف انرژی است. 

صنایع برودتی یخچالسازان در ساخت و تولید این یخچال های صنعتی از کمپرسور های بسیار پر قدرت و کم مصرف استفاده کرده که دارای رده بندی انرژی A می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دوام و طول عمر بالایی دارند.این یخچال ها دارای درب شیشه ای هستند و برای به نمایش گذاشتن  محصولات، خوراکی ها، محصولات لبنی و محصولات پروتئینی به کار می روند.یخچال های ایستاده درب شیشه ای علاوه بر این که جلوه زیبایی به مغازه یا فروشگاه شما می بخشند، به مشتری این امکان را می دهند که قبل از باز کردن درب یخچال محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال مغازه جلوگیری خواهد شد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

در قسمت پایین یخچال ویترینی ایستاده، چرخ هایی تعبیه شده که کارشما را برای جابه جایی راحت می کند. در داخل یخچال نیز از روشنایی LED استفاده شده که محصولات را به خوبی در معرض دید قرار می دهد.

یخچال ایستاده تک درب کم مصرف

مجموعه یخچالسازان در تولید یخچال های ویترینی کیفیت و استاندارد سازی محصول را از لحاظ فنی سرلوحه خود قرار داده و نیز به جلب رضایت مشتری توجه ویژه ای نموده است، بدین ترتیب توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را جلب نماید. مصرف‌کنندگان باید هنگام خرید، یخچال فریزری را انتخاب کنند که با توجه به برچسب انرژی دارای بالاترین بازده و کم‌ترین مصرف انرژی باشد. یخچال های صنعتی تولید شده در صنایع برودتی یخچالسازان دارای برچسب مصرف انرژی هستند که نمایانگر کارایی و بازدهی بیشتر و مصرف انرژی کمتری می باشد. این یخچال و فریزرها مجهز به سیستم برفک‌ زدایی اتوماتیک نوفراست می باشند که مصرف برق بدون دخالت مصرف‌کننده کاهش می‌یابد تا برفک‌های یخچال و فریزر صنعتی بطور منظم آب شود، زیرا با افزایش لایه های برفک، مصرف انرژی بالا می‌رود. یخچال های قدیم به صورت دستی باید برفک زدایی می شدند ولی در یخچال های جدید نوفراست، برفک زدایی به صورت اتوماتیک انجام می شود و دیگر شما برفکی داخل یخچال و فریزر نمی بینید.

یخچال ایستاده دو درب کم مصرف

یخچال ایستاده دو درب با ابعاد 120 سانتی و 1.5 متری در مدل چهار درب نیز ساخته می شوند که بیشترین محبوبیت و استفاده را در فست فودی ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها و ‌... مورد استفاده فروشندگان قرار می گیرد. یکی از مواردی که درمورد یخچال های ویترینی مورد آزمون قرارمی گیرد بحث مصرف انرژی است از موارد دیگر ایمنی، عملکرد و شرایط دمایی استاندارد هست تا یخچال ویترینی در سطوح مختلف دارای یک دما باشند یا نباشند. یخچالی که استاندارد هست و در عین حال کنترلر هوشمند برروی آن نصب گردیده باشد، مصرف انرژی را به طور قابل ملاحظه ای پایین می آورد.

یخچال صنعتی ایستاده کم مصرف

از دیگر یخچال های صنعتی پرمصرف که بیشتر فروشندگانی که ابعاد و گنجایش بیشتری برای نگهداری موادغذایی نیازمند آن هستند یخچال ایستاده سه درب صنعتی است که این دستگاه ها که با استانداردهای روز در کشور ساخته می شوند به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک شایانی می نماید. 

یخچال نوشیدنی هایپ کم مصرف

از ویژگی های مهم این یخچال ها وجود سیستم‌های ضد صدا هستند که صدای یخچال را در کمترین مقدار حفظ می‌کنند و بکارگیری از نورپردازی LED باعث می شود مواد غذایی تازه‌ی شما زیبا و اشتها آور به نظر برسد. چنانچه برای خرید انتخاب یخچال مشکل و یا سوالی دارید می‌توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 انواع یخچال های کم مصرف

یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی

یخچال داروخانه

قیمت یخچال داروخانه ای

مشخصات فنی یخچال داروخانه 
ابعاد 200*60*60 سانتی متر
200*70*70 سانتی متر
200*65*70سانتی متر
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور   1/3
جنس شیشه  سکوریت نشکن
تاج دارد

یخچال قصابی

قیمت یخچال قصابی

مشخصات فنی یخچال قصابی 
ابعاد
 
1/5 متری 150*200*75 سانتی متر
2 متری 75*200*200 سانتی متر
عایق  تزریق فوم
جنس بدنه استیل
تاج دارد
قدرت کمپرسور یک اسب بخار

یخچال پرده هوا

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال جگرکی

قیمت یخچال جگرکی

یخچال کبابی

قیمت یخچال کبابی

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید