X

فروش بهترین یخچال سردخانه جسد در مشهد

09128464653 کارشناس فروش
تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد

یکی دیگر از انواع سردخانه های صنعتی کاربردی و از جمله مهم ترین تجهیزات سرمایشی، سردخانه جسد می باشد که تحت عنوان سردخانه مرده نیز شناخته می شود که در انواع و ابعاد مختلف تک کابین، دو کابین، سه کابین و .... قابل طراحی و تولید است.

یخچال سازان
یخچال سازان

سردخانه جسد چیست؟

همانطور که می دانید پس از مرگ بدن انسان به دلیل یک سری فرآیند های شیمیایی شروع به سرعت شروع به تجزیه شدن می کند که به همین دلیل بوی نامطبوعی ایجاد می شود از این رو از دستگاهی تحت عنوان یخچال سردخانه جسد استفاده می شود.که در این سردخانه جنازه یک سیستم سرمازای بسیار قوی تعبیه شده که با کند کردن فرآیند تجزیه از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری به عمل می آورد.به عبارت دیگر از سردخانه اموات به منظور نگهداری کوتاه مدت یا بلند مدت اجساد انسان استفاده می شود.همانطور که گفتیم یکی دیگر از انواع سردخانه صنعتی، سردخانه جسد می باشد که در مکان هایی از قبیل بیمارستان ها، محیط های روستایی، پزشکی قانونی، غسالخانه، کلینیک و درمانگاه ها، آرامستان ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی سردخانه جسد

وزن سردخانه نگهداری جسد حدودا 200 تا 800 کیلو گرم
جنس بدنه بیرونی و داخلی استیل ضد زنگ یا ورق گالوانیزه رنگ شده (بنا به سفارش مشتری)
جنس برانکارد استیل ضد زنگ یا ورق گالوانیزه رنگ شده (بنا به سفارش مشتری)
برند موتور سکاپ (دانفوس)– کالترون– تکامسه – انبرکو (بنا به انتخاب مشتری)
مصرف برق تکفاز خانگی
جنس کندانسور مسی با فین آلومینیومی
جنس اواپراتور مسی با فین آلومینیومی
فن کندانسور الکتروژن با برچسب انرژی A
فن اواپراتور دمنده با برچسب انرژی A
جنس شاسی پروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره
عایق بندی فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
نمایشگر دیجیتال دما دارد
چراغ جهت روشنایی محیط داخلی سردخانه دارد
قابلیت شستشویی و ضدعفونی دارد (کف شور دار میباشد)

ویژگی های سردخانه حمل جسد

قیمت سردخانه مرده

  1. سردخانه مرده با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و انواع مختلف تک کشو، دو کشو، سه کشو و... توسط صنایع برودتی یخچالسازان طراحی و تولید می شود.
  2. بدنه یخچال غسالخانه از جنس استیل ساخته شده که از مقاومت بالایی در برابر  پوسیدگی و زنگ زدگی برخوردار است و قابل شست و شو و نظافت است.
  3. سردخانه های میت تولید شده توسط مجموعه یخچالسازان با بهترین موتور ها از جمله دانفوس، کالترون، تکامسه، انبراکو طراحی و تولید می شوند که نوع موتور با توجه به سفارش مشتری نصب می شود.
  4. تمامی قطعات یخچال مرده از جنس استیل خالص غیر مغناطیسی نگیر طراحی و ساخته شده که طول عمر محصول را افزایش می دهد.
  5. بدنه سردخانه بیمارستانی بر اساس سفارش مشتری از جنس گالوانیزه نیز قابل ساخت است.
  6. به منظور سهولت در کار افراد و همچنین حمل و تخلیه میت، تمامی این سردخانه های جسد دارای برانکارد مخصوصی هستند.
  7. همچنین به منظور جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع جسد به محیط بیرون، درب های مخصوصی برای این دستگاه ها تعبیه شده است.

انواع سردخانه اجساد

قیمت یخچال سردخانه جسد

قیمت سردخانه اموات

قیمت سردخانه مرده با توجه به مواردی از قبیل جنس بدنه (استیل یا گالوانیزه)، تعدا کشو ها( کابین ها )، نوع موتور، سیستم سرمایشی، و ... متغیر است.از طرفی با توجه به نوسانات موجود در بازار امکان ذکر قیمت دقیقی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت سردخانه اموات و مشخصات بیشتر با کارشناسان فروش صنایع برودتی یخچالسازان تماس بگیرید.

دستورالعمل سردخانه جسد

خرید سردخانه جسد

همانطور که توضیح داده شد اجساد یا اموات انسان را می توان برای مدت زمان معینی در سردخانه های جنازه نگهداری کرد.به طور کلی سردخانه انسان در دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت طراحی و تولید می شود از این رو توجه به نکات مهم نگهداری اجساد حائز اهمیت است.

برای سردخانه میت بلند مدت، دمای استاندارد باید تا  20- درجه سانتی گراد باشد تا بتواند امکان سرد کردن را فراهم کند.در این نوع سردخانه می توان اجساد را به صورت طولانی مدت مثلاً چند هفته و یا حتی چندین ماه نگهداری کرد.

برای سردخانه میت کوتاه مدت نیز دمای قابل تنظیم بین بین منفی پنج تا مثبت پنج درجه ی سانتی گراد بوده و می توان اجساد را به مدت دو روز در آن نگهداری کرد.

 تولید کننده انواع سردخانه جسد در مشهد

قیمت یخچال غسالخانه

صنایع برودتی یخچالسازان، یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین تولید کننده ها در زمینه انواع محصولات برودتی و تجهیزات سرمایشی می باشد.از این رو سردخانه های جسد تولید شده توسط این مجموعه علاوه بر کیفیت ساخت بسیار بالا و متریال درجه یک از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.برای خرید سردخانه جسد می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید